Ja, wat vind jij ervan ?
Wat vind je van mijn keramiek ? Hoe makkelijk is het contact met Lottie Bakt Keramiek? Hoe duidelijk is de communicatie? Heb je gekregen wat je hebt besteld? Voldoen de borden Soof, schalen Emma, mokken Teun of kommen Cato aan jouw verwachting? Heb je net zoveel plezier bij het gebruiken van de producten als ik heb bij het maken van de items? Krijg je ook antwoord wanneer je iets minder vrolijks te vragen hebt?
Wanneer ik zelf een product on-line bestel ontvang ik achteraf regelmatig een geautomatiseerde mail met het verzoek om een review / beoordeling achter te laten met zoveel mogelijk sterren. Ik snap dat wel, voor de vindbaarheid van websites en Instagram accounts helpen die reviews. De crux zit ‘m voor mij bij dat geautomatiseerde. Voor grote bedrijven heel handig, al ben ik benieuwd naar het percentage respons.
Voor mij als “mini ondernemer” wil ik het anders, persoonlijker regelen. Dus bereid je voor op een persoonlijke vraag van mij wanneer je een bestelling hebt gedaan. Ik vraag je persoonlijk, face-to-face, of per Whatsapp of je een review of beoordeling wilt schrijven. Dat kan bijvoorbeeld via Instagram maar ook via Google / reviews bij Lottie Bakt Keramiek of via de contactpagina op mijn website.
Uiteraard hoop ik op een mooie beoordeling en ik wil ook open staan voor verbetering / correcties. Dus, laat van je horen als ik het je persoonlijk vraag of misschien komt het spontaan, uit jezelf opborrelen. Voor beide ben ik dankbaar.
Geef een reactie